AAAH!

nu är jag tillbaka! innan var det tydligen Veronica som bloggade, aw, så snäll hon är asså. <3 måste bara säga en sak. jag hittade lite gamla grejer i garaget, sen tog jag in dom i mitt rum och kollade på dem, när jag reste mig upp såg jag en massa tvesjärtar(?) i MIN SÄÄÄNG!! snacka om att jag fick panik, är rädd för att det finns några kvar. :/
jaja, det var skit jobbigt. :'/ fick seriöst panik jag typ flög upp ur sängen och bara glodde på dem först, men sen reagerade jag. x)
men som Veronica sa innan kommer hon imorgon, :*, så du kommer ni få mke bilder, sen på lördag då ska vi gå på stan. HIHI. så på kvällen imorgon blir det tjejkväll! när hon kommer så ska jag ha alltid färdigt, så hon har med sig såna här ''ansiktsmasker'' som vi ska ha, o så kommer ni få bilder med dem på oss... om ni vill? :3
haha, men ja, erkänn awesome? :D då kommer jag ha något intressant att blogga om. sen på lördag kommer det inte bli JÄÄÄTTE mycket bloggning för då ska ju vi på stan, men sen får ni bilder därifrån också. :3
HAHAHA, gjorde den på ngn sida från google, awesome! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0